Enable JavaScript to run this app.
メインコンテンツへスキップ
OpenTable ロゴ
  1. ホーム
  2. アメリカ
  3. ニューヨーク
  4. マンハッタン
  5. ミッドタウン イースト
Food Spread of Breakfast & All Day Menu - B&L Diner NY New York

B&L Diner

4.2
4.2
評価・口コミ(2)
31~50 USドル
市場の料理

レストランの予約

2名
21:30
本日10回予約が入りました。
  • ブランチが評判
  • 魅力的
  • グループ・宴会に最適
B&L Diner is a market-driven concept created by Chef Franklin Becker and Restaurateur Stephen Loffredo. The menu features comfort food crafted from fresh, locally sourced ingredients, showcasing a commitment to whole foods and real flavors through seasonal specials.

Next door, B&L Bakery serves as the diner’s artisanal counterpart. Chef Romina Peixoto creates a daily selection of freshly baked treats that balance quality and craftsmanship in every bite.

プライベートダイニング

プライベートダイニング

イベントにお使いください

詳細を見る

追加情報

  • 【ダイニングスタイル】
    カジュアル エレガント
  • 予算
    31~50 USドル
  • 料理ジャンル
    市場の料理, グローバル料理
  • 【営業時間】
    毎日 07:30~23:30 朝食 毎日 07:30~11:30
  • 電話番号
    (646) 838-9020
  • 【ホームページ】
  • 【ご利用可能カード】
    AMEX, Discover, Mastercard, Visa
  • Dress code
    ビジネスカジュアル
  • 【シェフ・料理長】
    Franklin Becker
  • パーティー・貸切
    Whether celebrating a special occasion with family and friends or hosting a corporate event, B&L Diner can accommodate all your special event needs.
  • パーティー・貸切のお問い合わせ
    Melissa Becker: (646) 838-9020
  • エリア
    ミッドタウン イースト
  • 【最寄りの駅・交差点】
    32nd Street
  • Parking details
    駐車場なし
  • Public transit
    B, D, F, M, N, Q, R, W, PATH (34th Street - Herald Square)<br />A, C, E (34th Street - Penn Station)<br />6 (33rd Street)
  • 【その他】
    ウィークエンドブランチ, カウンター席, カクテル, カフェ併設, グルテンフリーのメニュー, テラス席, バー・ラウンジ, バリアフリー, バンケット(宴会場), ビール, ワイン, ワイン持ち込みOK, 個室, 持ち込み料金必要, 本格的なバー, 深夜(22時以降)営業, 男女共用お手洗い, 禁煙席, 肉・魚・卵・乳製品 NG

ダイナーによる評価

総合評価

評価・口コミを投稿できるのは、このレストランでお食事をされたダイナーのみです

4.2
4.2(最近の評価をもとに集計)
  • 3.7料理
  • 4.1サービス
  • 4.1雰囲気
  • 3.9コストパフォーマンス

騒音レベル普通

2​件の口コミ
  1. Jared

    ニューヨーク

    評価・口コミ (2)

    1.0

    評価・口コミ (2)

    7日前にご来店

    1. 総合評価 1
    2. 料理 1
    3. サービス 1
    4. 雰囲気 2
    God this was terrible. The wait time to place an order, the wait time for food to arrive at the table, the level of service, the professionalism of service, how over-staffed they were yet still there were issues with the service. The wine glasses (two of them) had dishwasher gunk on them, the burger was luke warm when it came to the table, we ordered the Thanksgiving TV Dinner which was completely weak for anyone's standards; the turkey was thickly sliced deli meat. This was not turkey. For this "turkey dinner", a $68 prix fixe, it was the value and flavor of an empty cardboard box. There was some sort of waiter switch for our table even before we ordered which made our options for getting service to the table (to order another glass of wine after an hour of only having a brussel sprout salad at the table) to flag down a kitchen runner or a shift manager who was also not so attentive. Why did I call the restaurant over the phone to confirm the reservation when we were sat in the bar section? Why did I see The Press Club photos on Open Table when I was making a reservation only to be fed a luke-warm burger and deli turkey? Why did I go out of my way in good faith for this restaurant to ensure that we were going to be good guests and the food was hopefully going to be satisfactory when the restaurant still very apparently has problems with food and service when they have been open for a while. Why does the Google Place Page have such a high star rating (4.3 stars with 180 reviews) when B&L Diner has only been open for a week? Stop using old photos to bait customers to your restaurant -- that is where I would start. I would also reset your Google listing as you have a new menu and a freshman staff. I'm sorry that we gave this place a chance for such an easy meal... it was a burger, a pre-made TV dinner of turkey, potatoes, green beans, and 2 glasses of wine. We didn't even get the food until 70 minutes after we sat at the table. How do you even start to fix this?

    この情報は役に立ちましたか?

  2. Leona

    ニューヨーク

    評価・口コミ (47)

    VIP
    5.0

    評価・口コミ (47)

    2024年11月22日にご来店

    1. 総合評価 5
    2. 料理 5
    3. サービス 5
    4. 雰囲気 5
    Nice job Becker&Loffredo did on the B&L Diner. Food was good as was the service, as I have come to expect. We enjoyed it very much.

    この情報は役に立ちましたか?

よくある質問

OpenTableを利用するダイナー2名がB&L Dinerを4.2つ星評価しています。

はい。OpenTable で日時と人数を指定して空席を検索し、ご予約を入れてください。

レストランの予約

2名
21:30
本日10回予約が入りました。
B&L DinerのGoogle マップ

10001-3203 NY New York, 1262 Broadway,

追加情報

  • 【最寄りの駅・交差点】
    32nd Street
  • エリア
    ミッドタウン イースト
  • 【営業時間】
    毎日 07:30~23:30 朝食 毎日 07:30~11:30
  • 予算
    31~50 USドル
  • 料理ジャンル
    市場の料理, グローバル料理
  • 【ダイニングスタイル】
    カジュアル エレガント
  • Dress code
    ビジネスカジュアル
  • Parking details
    駐車場なし
  • Public transit
    B, D, F, M, N, Q, R, W, PATH (34th Street - Herald Square)A, C, E (34th Street - Penn Station)6 (33rd Street)
  • 【ご利用可能カード】
    AMEX, Discover, Mastercard, Visa
  • 【シェフ・料理長】
    Franklin Becker
  • 【その他】
    ウィークエンドブランチ, カウンター席, カクテル, カフェ併設, グルテンフリーのメニュー, テラス席, バー・ラウンジ, バリアフリー, バンケット(宴会場), ビール, ワイン, ワイン持ち込みOK, 個室, 持ち込み料金必要, 本格的なバー, 深夜(22時以降)営業, 男女共用お手洗い, 禁煙席, 肉・魚・卵・乳製品 NG
  • 【ホームページ】
  • 電話番号
    (646) 838-9020
  • パーティー・貸切
    Whether celebrating a special occasion with family and friends or hosting a corporate event, B&L Diner can accommodate all your special event needs.
  • パーティー・貸切のお問い合わせ
    Melissa Becker: (646) 838-9020
役立つ情報
OpenTable
  • 企業情報
  • 採用情報
店舗運営者向け
  • ご加盟はこちらから
OpenTable をフォローする
  • プライバシーポリシー
  • ご利用規約
  • クッキーおよび行動ターゲティング広告
  • クッキー設定
Copyright © 2024 OpenTable Godo Kaisha3F Tobu Building 6-28-9 Jingumae Shibuya-ku Tokyo 150-0001 - 無断転載禁止。
OpenTable(オープンテーブル)は、旅行に関連するオンラインサービスの世界的リーダーである Booking Holdings(ブッキングホールディングス)の企業です。
Booking ロゴ
Priceline ロゴ
KAYAK ロゴ
Agoda ロゴ
OpenTable ロゴ